MORAVSKE TOPLICE, 4. DAN

Po obilnem jutranjem zajtrku smo se odpravili v notranje bazene, ker je bilo slabo vreme. Vadili smo tehnike kravla, žabice in hrbtnega plavanja. Zadnjih 15 minut smo se lahko vozili po notranjih toboganih in ob tem zelo uživali.

Nato smo odšli na kosilo, po kosilu smo imeli počitek ter smo reševali različne delovne liste za dodatne točke. Spet smo se pripravili za bazen. Tokrat smo imeli v zunanjem bazenu preizkus plavanja. Po končanem preizkusu smo glede na sposobnosti plavanja prejeli konjičke in delfinčke. Za nagrado smo se ponovno lahko vozili po toboganih. Sledila je pestra izbira hrane pri večerji z obilico sladoleda.

Ker je bil to naš skupni večer, smo ga zaključili tako, da smo v dvorani hotela Ajda imeli zaključni večer. Vsaka soba je pripravila določeno točko: recitacijo, ples, dramske igre … Bilo je zelo zabavno. Učiteljice so nam podelile tudi priznanja za lepo pospravljene sobe in reševanje delovnih listov. Višek večera je bil, ko nas je obiskal ŠTRK VIKI, sledil pa je animacijskih program plesa, ki ga je vodila animatorka. Pošteno smo se razmigali in naplesali, bilo nam je zelo zabavno.

Počasi smo se odpravili v svoje sobe, si pospravili potovalke in odšli spat, kajti naslednji dan nas že čaka zaključek šole v naravi in odhod domov.

Razredničarki Alenka Vilar in Doris Srčič

Moravske Toplice – 3. dan

Kot vsaki dan smo tudi tokrat vstali ob 7.00. Zbudili smo se v deževno jutro. Sledilo je pospravljanje sob in priprava na plavanje. Ob 8.00 smo odšli na zajtrk. Potem je sledilo učenje plavanja. Učili smo se prsno, hrbtno in kravl. Seveda smo se tudi potapljali in skakali na glavo. Na koncu smo si prislužili tobogane. Po plavanju je sledilo kosilo. Takoj po kosilu smo se odpravili peš do Tešanovcev, kjer smo si ogledali Čokoladnico. Pokazali so nam, kako izdelujejo čokolado. Seveda smo se tudi posladkali z njo. Gospa nam je razložila, kako nastane čokolada in koncu smo lahko čokolado tudi kupili. Na poti nazaj smo se odpravili v Panonsko vas in si ogledali hiške iz slame. Hitro smo se odpravili nazaj do naših hišk, se preoblekli in odšli nazaj na bazen. Po bazenu je sledila večerja, kjer je veliko raznovrstne  hrane in za vsak trebušček se kaj najde. Po večerji smo odigrali med-razredno nogometno  tekmo. Utrujeni od celega dne smo se ob 21.00 spravili do apartmajev in pripravljali na večerno točko, ki bo v četrtek zvečer. Ob 22.00 smo sladko zaspali.

Anja

Moravske Toplice – 2. dan

Danes zjutraj smo vstali ob 7.00. Učiteljice so nam ocenile, kako smo pridni pri pospravljanju sob. Po ocenjevanju smo odšli na zajtrk, ki je bil zelo obilen in je bilo veliko na izbiro. Po zajtrku pa smo šli plavat za dve uri. Po kopanju je sledilo kosilo, nato pa smo imeli čas za počitek. Med prostim časom smo se malo družili in igrali družabne igre. Popoldan smo se odpravili na bazen, kjer smo preizkusili tudi tobogane. Ob 18.30 je sledila večerja. Po večerji je sledil sprehod in športne igre. Začelo je močno pihati in deževati, zato smo morali do apartmajev. Šli smo vsak v svoje hiške in začeli smo pisati razglednice. Ob 22.00 smo utrujeni zaspali.

Lena in Neli

Moravske Toplice 1. dan

V ponedeljek zjutraj so nas starši pripeljali do Gasilskega doma Muta. Skupaj smo se odpeljali proti Murski Soboti. Najprej smo odšli v Vulkanijo, kjer smo si ogledali zelo zanimive stvari. V Vulkaniji smo na vlakcu gledali 3D filmčke, hodili smo po ozkih hodnikih in spoznavali notranjost vulkana. Vseskozi nas je spremljal krtek OLI. Z vlakcem smo se peljali na panoramsko vožnjo po gričevnatem Goričkem. Na koncu smo imeli čas za nakup spominkov. Potem smo se odpravili v Picerijo Raj, kjer smo se okrepčali z dunajskim zrezkom in pomfrijem, ter ohladili z okusnim sladoledom. Po vseh ogledih smo končno prispeli v Moravske Toplice. Tam smo najprej odšli v hiške, se preoblekli v kopalke in odšli na bazen. Na bazenu smo opravili preverjanje plavanja in se razdelili v tri skupine. Utrujeni od plavanja smo odšli na večerjo. Sledil je sprehod do pravljičnega parka, kjer smo se preizkusili v sestavljanju buče. Za nagrado smo se lahko zabavali na igralih. Ob prihodu v hiške smo se umili in utrujeni zaspali.                                     Mihaela, Eva in Rebeka