Prvi dan šole v naravi

V nedeljo, 5. 9. 2021, smo učenci 5. in 6. razreda odšli v šolo v naravi v Moravske Toplice.

Na poti smo se ustavili v Vulkaniji. Tam smo si ogledali muzej, filmčke in se usedli v voziček, ki se je ob filmu premikal. Nato smo šli s turističnim vlakom v kamnolom, kjer smo iskali olivin. Po Vulkaniji nas je vodil krtek  Oli, ki je dobil ime po mineralu olivinu. Potem smo šli na razgledno točko. Ko smo prišli nazaj k Vulkaniji, smo odšli v gostilno pojest kosilo. Zabavali smo se na avtobusu. Ko smo prišli v Moravske Toplice, smo takoj začeli iskati svoje hišice.
 Dan je bil prijeten in zanimiv. Izvedeli smo veliko o diamantih in dragih kamnih ter o vulkanih. Izvedeli pa bomo tudi veliko o vodi in se naučili plavati.

Ema Hudnik, 6. B

Drugi dan šole v naravi

Zjutraj smo se zbudili in odšli na zajtrk. Nato smo se odpravili v bazen, kjer smo ponovili žabico in se naučili prsno plavati.
Po plavanju smo izdelali napis za vrata naše hišice. Po skupinah smo prebrali pravljico Grozobruh in Ognjeblisk in pripravili predstavitev za sošolce. Malo smo razmislili in nastali so lepi izdelki. Zvečer smo vse skupine predstavile, kako smo ustvarjali ob pravljici. Zatem smo bosi hodili po čutni poti in zelo uživali.
Potem smo odšli v hišico, se še malo podružili in se odpravili spat.

Lana Ledinek, 6. A

Tretji dan šole v naravi

V torek zjutraj so nas učiteljice zbudile okoli 7.00. Oblekli smo se, si umili zobe in pogledali televizijo. Na naši zbirni točki smo se zbrali ob 7.45. Odšli smo na zajtrk. Zajtrk je vsak dan zelo dober. Sami si lahko postrežemo, ker imajo samopostrežni bife.
Ko smo pojedli, smo se odpravili v hiške, kjer smo se pripravili na dopoldansko plavanje. Na plavanju smo se učili drsenje na vodi, prsno in hrbtno plavanje ter kravl. Plavanje smo končali okoli 11.30. Šli smo v hiške in dobili nalogo. Za nalogo smo morali opisati zgodbice iz knjige Kakšno drevo zraste iz mačka. Kosilo je bilo tudi zelo dobro. Po kosilu smo šli v trafiko kupovat spominke. Za tem smo šli na sladoled in na plavanje. Na koncu plavanja smo šli tudi na tobogane. Bilo je zelo fajn.
Potem smo šli na večerjo, ki je bila zelo okusna. Vedno imamo veliko izbire. Zatem smo šli v hotel Ajda in predstavili naše zgodbice. Nato smo naredili kratek sprehod po Moravskih Toplicah. Ko smo prišli nazaj v hiške, smo se pripravili na spanje in šli spat.

Hana Juvan, 5. a

Četrti dan šole v naravi

Zjutraj ob 7.00 so nas učiteljice zbudile. Ko smo pospravile apartma, so učiteljice prišle ocenit, ali imamo lepo ali ne. Ob 8.00 smo šli na zajtrk. Kuhajo zelo dobro.
Na plavanju smo se učili hrbtno, prsno, puščico … Skakali smo s skakalnice in se spuščali po toboganih. Bilo je super! Po kosilu smo imeli počitek, nato smo ustvarjali iz das mase. Zelo smo se zabavali. Naša sošolka si je dala duška pri petju pesmi Zemlja pleše. S sošolkami smo igrale badminton. Hodile smo po čutni poti. Igrale smo se igro resnice.
Večerjo smo dobili v apartma (v vrečkah). To je bil konec še enega dneva v šoli v naravi.