Dobrodošli

LOGOTIP

Osnovna šola Muta
Šolska ulica 6
2366 Muta

TELEFON: 02 887 95 20

URADNE URE V TAJNIŠTVU

Vsak dan od 7.30 do 8.30 in od

12.30 do 13.30

v petek od 7.30 do 8.30 

VSAKA VAS IMA SVOJ GLAS

Projekti

sadje

zajtrk

Fit

zdrava

kulturna1453377095SID_znacka_2016

Rezultat iskanja slik za pedagogika 1 na 1

Zimska šola v naravi

V ponedeljek, 10. 2. 2020, smo se petošolci udeležili zimske šole v naravi na Ribniški koči.

S kombiji smo se s šolskega igrišča odpeljali proti koči. Del poti smo prehodili peš. Med potjo nas je oviral močan veter in komaj smo čakali, da prispemo v kočo na toplo.

Ker se vremenske razmere ves dan niso umirile, prvi dan nismo mogli na smučišče.

Razdelili smo se po sobah. V naši sobi nas je šest.  Po malici so nas učiteljice poklicale in nam naročile, kaj moramo narediti.

Najprej smo morali prebrati pravljice o nastanku Lune in Sonca. Vsaka soba je pripravila predstavitev prebranih pravljic sošolcem. Ker so bile pravljice različne, smo spoznali, kako so si ljudje predstavljali nastanek Lune in Sonca. Bilo mi je zelo všeč.

Presenetila nas je tudi sošolka Pia, ki je za nas sama spekla marmorni kolač, ki smo ga z veseljem pojedli.

Ko se je veter malo umiril, smo se po okusnem kosilu podali na krajši sprehod. Ogledali smo si smučišče, ki je zelo malo. Juhej, našli smo tudi nekaj naravnega snega, da smo se lahko kepali in metali po tleh.

Ko smo se vrnili v kočo, nas je čakalo presenečenje. Za malico smo imeli palačinke in čaj. Pojedli smo prav vse.

Potem smo po skupinah spoznavali zanimivosti Pohorja, ki smo jih nato predstavili sošolcem. Nastal je zanimiv plakat.

Po večerji smo igrali družabne igre, jaz pa sem raje pisal dnevnik. Tako je minil prvi dan šole v naravi.

 

Goran Šmintić, 5.a

Drugi dan šole v naravi

 

Napočil je drugi dan šole v naravi. Prebudili smo se v zasneženo sončno jutro. Oblekle smo se in začele pospravljati sobo, da nam je ne bi bilo treba po zajtrku.

Pri ocenjevanju sob smo bile pohvaljene. Nato smo se pripravile za smučanje. Oblekle smo si kombinezone, čelado, rokavice in pancerje ter se odpravile pred kočo, kjer smo si nadele še smučke.

Z vaditelji smo se najprej ogreli, se razvrstili v skupine glede na sposobnosti, sledila je vaja ustavljanja in vijuganja. Začetek mi je bil težak, potem pa je smučanje postalo vse bolj zabavno.

Po kratki pavzi, ko smo se ogreli s toplim čajem, nam je učitelj razložil, kako se postavimo v vrsto in peljemo po progi.

Sledilo je kosilo, počitek, pa spet dve uri smučanja, takrat se nam je pridružila še druga skupina in smučali smo po bolj strmi progi, ker nas takrat ni bilo več tako strah.

Zanimivo mi je bilo šivanje srčkov iz blaga, ki jih bomo za valentinovo poklonili »posebni osebi«, katere ime pa ne smem izdatiJ.

Po večerji se nam je pridružil gospod Robert Repnik, ki se že od ranega otroštva ukvarja z astronomijo. Predstavil nam je svoj poklic in nam na znanstveni način predstavil zanimivosti vesolja.

S seboj je prinesel nekaj pripomočkov, da smo si lažje razlagali to, kar nam je pripovedoval.

Ker je bila zvečer slaba vidljivost, s teleskopom Lune nismo mogli opazovati, zato se je gospod Repnik odločil, da jo bomo opazovali zgodaj zjutraj.

Ta dan mi je bil resnično zanimiv, saj sem izvedela veliko stvari o našem osončju.

 

Melani Kuster, 5. b

Tretji dan šole v naravi

Današnje jutro se je začelo zelo zgodaj. Že ob 5.30 so nas prebudile učiteljice. Z gospodom Repnikom smo šli pred kočo, od koder smo še pred sončnim vzhodom opazovali s teleskopom Jupiter in Luno.

Teleskop nam je Jupiter tako približal, da smo lahko opazili štiri lune, ki ji s prostim očesom ni mogoče videti. Luna je bila videti kakor velika žoga, posuta s številnimi kraterji. Čeprav je bilo zunaj zelo hladno, je bilo vredno tako zgodaj vstati, saj je bilo opazovanje zelo zanimivo.

Po zajtrku smo se odpravili na smučanje, ki je bilo zanimivo zaradi tega, ker smo v najboljšo skupino dobili še enega učenca, ki je v tehniki smučanja že precej napredoval.

Že včeraj smo se učili voziti po robnikih smučk, vozili smo slalom in na koncu še smuk. Med pavzo smo šli na čaj. Tam nas je čakalo veliko presenečenje, saj je Zalina babica prinesla veliko različnega in zelo okusnega peciva. Polni energije smo nadaljevali s smuko.

Sledilo je kosilo. Bila je juha, štefani pečenka, pire krompir in solata. Ker smo bili lačni kot volki, smo pojedli skoraj vsi več kot eno porcijo.

Po pavzi smo ponovno šli smučat. Najprej smo se samo vozili, potem pa smo vadili zavoje, delali smo obrate in vozili enkrat naprej in enkrat nazaj. To je bilo zabavno.

Po popoldanski malici smo do konca sešili srčke.

In tako je bila tukaj že zeliščarka Mira Klemenc. Povedala nam je nekaj o svojem delu, pri katerem uporablja zelišča. Tudi mi smo pri izdelavi  solnih kopeli uporabili različna eterična olja. Naši izdelki  so bili pisani in dišeči. Uporabimo jih lahko pri prehladu in kopeli. Bilo zabavno in poučno, saj kaj takega še nikoli nismo delali.

Po večerji smo se po sobah pripravljali na četrtkov zaključni večer. V naši sobi smo pripravili nekaj skečev in pesmi.

Nato smo si izdelali vstopnice za valentinov ples.

Tako je minil še en zanimiv in s soncem obsijan dan šole v naravi.

Miha Brezovnik, 5. b

Četrti dan zimske šole v naravi

Danes je 13. 2. 2020, dan pred valentinovim. Dan se je pričel čisto običajno. Najprej so nas učiteljice zbudile iz najlepših sanj.

Jutro smo pričele s pisanjem pesmi. Sledil je zajtrk in ocenjevanje sob.

Spet smo smučali. Popoldan smo tekmovali v veleslalomu po postavljeni progi. Imeli smo dva teka. Časi tekov so se beležili. Progo sem dobro odpeljala, saj že kar nekaj časa smučam.

Po popoldanskem smučanju smo imeli predavanja policista M. Črešnika, ki nas je seznanil o FIS pravilih in varnosti na smuču. Ogledali smo si nekaj filmov. Spoznali smo, da so tudi na smučišču določeni znaki in pravila, ki jih moramo vsi smučarji upoštevati, da ne pride do nesreč. Tudi to, kako nuditi pomoč ponesrečencu.

Sledilo je risanje dogodkov iz šole v naravi. Zanimivo mi je bilo to, da smo štirje v skupini risali skupno risbo, pri kateri je vsak narisal svoj del. Z izdelki smo bili zadovoljni in smo jih razstavili v jedilnici koče.

Za večerjo so nas razveselili s pico, ki nam je zelo teknila. Po večerji je napočil čas za valentinov ples. Vstop je bil mogoč z vstopnico, ki smo si jo sami po svoji zamisli pripravili.

Najprej se je vsaka soba predstavila s svojo točko. Me smo napisale pesmico in pripravile izzive za vse učence in učiteljice. Pri tem smo se zelo zabavali in se do solz nasmejali.

Sledila je podelitev priznanj smučarske tekme. Dobili smo jih vsi, prav tako pa smo dobili tudi majhne »sladke« nagradice za pospravljene sobe.

In končno smo dočakali valentinov ples. Na začetku smo bili zelo zadržani in nismo upali fante prositi za ples. Čez čas smo se ojunačili in v plesu uživali.

Na žalost se je ples prehitro končal. Zadnja pesem je bila Čebelar, ki smo jo skupaj zapeli in zaplesali.

Polni lepih vtisov smo se odpravili spat.

 

Žana Gerdej Fras, 5. b

VALENTINOVO

Ljubezen je kot pravljica,                            

včasih mala je kot mravljica,

včasih pa velika kot slon,

pač pri ljubezni velja nek bonton.

Valentinovo praznujemo

in pesmi pišemo,

srce bije ti zelo,

saj zaljubljen si močno.

Ljubezen je za dva,

nikoli se ne konča,

če prostora ni za dva,

eden to konča.

Ljubezen večno bo trajala,

ko dva zaljubljenca,

se neizmerno ljubita,

sreča tam vedno bo počivala.

Anže, Alen, Anže, Žan, Tadej S., Tomi

 


 

Ura naravoslovja

Četrtošolci smo se danes pri urah  naravoslovja preizkusili v praktičnem znanju in uporabi različnega orodja. V tehnični učilnici smo izdelali voziček na notranji in zunanji pogon. Med delom smo si med seboj pomagali in se imeli lepo. Zelo smo bili zadovoljni s svojim delom in končnim izdelkom, ki smo ga na koncu ure preizkusili.

                       Milena Repnik


 

OTROŠKI PARLAMENT

V sredo, 8. 1. 2020, je v prostorih šolske knjižnice potekal otroški šolski parlament, ki so se ga udeležili predstavniki razredov od 5. do 9. razreda. Tema šolskega parlamenta je Moja poklicna prihodnost. Učenci so se tudi tokrat izkazali kot odlični debaterji, ki znajo zelo kritično, a argumentirano predstaviti svoje mnenje. Poleg razgovora smo izbrali tudi štiri predstavnike za medobčinski parlament, in sicer Eneja Stražišnika, Moniko Valtl, Zalo Skutnik in Tineta Podgorška.

Mentorica otroškega parlamenta Branka Pečolar Begić, prof.


 

Naše gnezdilnice za čebele samotarke

Pri slovenščini v 6. razredu smo ta teden brali besedilo Gnezdilnice za čebele samotarke (navodilo za delo) in reševali naloge ob besedilu. Nekateri učenci so bili nad besedilom tako navdušeni, da so se na lastno pobudo odločili doma s starši ali starimi starši gnezdilnice tudi izdelati. In v resnici jim je odlično uspelo. Bravo! Upamo, da bo v prihodnje kakšna družina čebel samotark v gnezdilnicah v resnici našla svoj dom.

Pri pouku pa so učenci po navodilih sošolcev izdelovali preprostejše izdelke iz papirja in pri tem tudi zelo uživali.

                                                                                                                       Mag. Majda M. Lesjak



 

Čajanka

V petek, 17. 1. 2020, smo se učenci tretje triade zbrali na drugi čajanki v tem šolskem letu. Pogovarjali smo se o svetu slavnih.

Naše čajanke se je udeležila pevka Eva Boto. Najprej so svet slavnih predstavile sedmošolke Nuša, Alina, Vita in Sabina. Nato je vsak učenec povedal obnovo knjige, ki jo je prebral pred čajanko. Po pogovoru o knjigah so sledila vprašanja za gostjo. Zanimalo nas je veliko stvari. Izvedeli smo npr., katera je bila Evina najljubša risanka, kako je postala pevka, katero žival ima najraje ipd. Ko je naša gostja odgovorila na vprašanja, nam je tudi zapela. Za konec smo si lahko postregli s piškoti, mafini in čajem. Dobili pa smo tudi sliko in avtogram naše gostje.

Na čajanki mi je bilo zelo všeč. Upam, da bo še več takšnih čajank.

                                                                                                                                            Zoja Žvorc, 8. a



 

Šolski ples

Dne 18. 12. 2019 je na naši šoli potekal prvi šolski ples, ki so se ga udeležili učenci od petega do devetega razreda. Tudi tokrat smo za glasbo poskrbeli sami in se zelo zabavali. Naš DJ je bil devetošolec Žan Krajnc. Ob zabavnih glasbenih ritmih, plesu in pogovorih so se stkale nove prijateljske vezi. Lakoto in žejo smo pregnali v plesnih odmorih s sokom, pico in slanimi prigrizki. 
Čudovit popoldan smo sklenili objeti v krogu ob poslušanju slovenske uspešnice Dan ljubezni. 

Že sedaj pa se veselimo prihodnjega plesa, ki bo predvidoma v mesecu februarju.

                                                                                                                                         Jakica Mravljak



 

Zimsko veselje v podaljšanem bivanju

Ko nas je presenetil sneg, smo se  z učenci podaljšanega bivanja odločili, da se takoj poveselimo na snegu. Najprej je bilo na vrsti kepanje, nato pa seveda postavljanje snežakov. Učenci so si pomagali z naravnimi materiali. Deklice so prosile kuharice za korenček, da je njihov snežak dobil pravi nos. Nastali so čudoviti snežaki, ki pa  jih je sonce žal že naslednji dan stopilo. Sedaj pa  vsi že nestrpno čakamo na novo pošiljko snega.

                                                                                                                Nataša Proje


Pisanje apelov za Amnesty International – ker nam je mar

V sredo, 4. 12. 2019, smo se učenci od 7. do 9. razreda pod mentorstvom učiteljic Franja Razdevšek in Lucije Topler udeležili Maratona pisanja za pravice, ki ga vsako leto organizira  Amnesty International.
Svoboda ljudi po svetu je še vedno ogrožena. Nekateri zagovorniki človekovih pravic so zaprti zgolj zato, ker so izražali svoje mnenje in se nenasilno borili proti krivicam.
Letos smo pisali apele za 24-letno Yasaman Aryani iz Irana, ker se je v javnosti pojavila brez zakritih las in želela to tudi spremeniti. V Iranu je to kaznivo dejanje, zato so jo obsodili na 16 let zapora.
Pisali smo tudi  za Marinel Ubaldo, ker je  pri šestnajstih izgubila svoj dom, saj ga je novembra 2013 razdejal smrtonosni tajfun na Filipinih. Zdaj se bori za to, da bi njena skupnost dobila varne nove domove ter da bi se filipinska vlada in tudi ostale vlade po vsem svetu začele soočati z resničnimi posledicami podnebnih sprememb.
Pretresla me je tudi zgodba staroselske kanadske skupnosti Grassy Narrows, ki že desetletja trpi zaradi zastrupitve njihovega okolja z živim srebrom. Že 50 let so tudi ribe v jezeru, ki jim predstavlja vir preživetja, zastrupljene z živim srebrom in zato nevarne za uživanje. To je ljudstvo Grassy Narrows oropalo zdravja. Vlada v teh letih  ni naredila veliko, da bi izboljšala to situacijo, ki predstavlja največjo zdravstveno krizo v državi.
Nasuja Abdulaziza iz Nigerije so prisilno izselili z njegovega doma v Nigeriji, da bi zgradili luksuzna stanovanja. Ko je bil star 23 let, so oboroženi možje in buldožerji rušili njihovo naselje in požigali domove, streljali družine in uničevali življenja. Leta 2017, večer pred prisilno izselitvijo, je Nasuja neka tolpa ustrelila v roko. Brez domov je ostalo 30.000 ljudi, prisiljeni so bili spati v kanujih, pod mostovi ali pri prijateljih in družini. Tudi Nasu je izgubil dom, ni pa izgubil upanja.
Presenečena in žalostna pa sem bila, ker smo pisali apele tudi  za starejše v Sloveniji, ker nimajo dovolj denarja in v  domovih za starejše ni dovolj prostora zanje. Nimajo pa podpore, da bi lahko kakovostno živeli doma (npr. dostava hrane, pomoč v gospodinjstvu …).
Država jim mora pomagati in poskrbeti, da bo dovolj domov za starejše. Domovi za starejše ne smejo biti predragi, da si jih starejši ljudje ne bi mogli privoščiti.
Vsi na maratonu smo se zelo potrudili in napisali čim več apelov. S tem smo za tiste, ki se borijo za pravice, naredili najboljše, kar zmoremo. Upam, da bo vsak naš apel pripomogel k rešitvi in da bo več ljudi živelo svobodno in varno.
Lahko pa se tudi vi pridružite naši akciji in na spletni strani Amnesty international – Pišem za pravice 2019 –  podpišete vse peticije naenkrat.

                                                                                                                              Tjaša Verhnjak, 8. a



 

NARAVOSLOVNA DELAVNICA

V četrtek, 12. 12. 2019, je bila na OŠ Muta organizirana naravoslovna delavnica za učence 8. in 9. razredov. Učenci so na delavnicah spoznavali poglobljena znanja iz kemije in fizike ter dodatno utrdili znanje, ki ga pridobivajo pri rednem izvajanju pouka. S številnimi kemijskimi in fizikalnimi eksperimenti smo spodbujali njihovo ustvarjalnost in kritično mišljenje. V okviru eksperimentov smo pridobili pokalni plin, estra, ki imata vonj po meti in »UHU« lepilu, opazovali ples mavrične pene, plamenske reakcije, amoniakovo fontano in rast faraonove kače. Učenci so spoznali tudi nenewtonsko tekočino, ki se hkrati obnaša kot trdna snov in tekočina ter se srečali s številnimi drugimi fizikalnimi in kemijskimi fenomeni.


 

OBUJANJE STARIH OBIČAJEV

Mesec december je že od nekdaj najbolj čaroben mesec v letu. S svojimi prazničnimi dnevi nas povezuje z mnogimi običaji in šegami, ki se že tisočletja prenašajo iz roda v rod. Večina jih ima izvor v starih kulturah, ki so s krščanstvom dobili nov smisel in pomen.

Četrtošolci smo obudili običaj setve božičnega žita. V posodice, ki smo jih umetelno olepšali z das maso, smo nasuli zemljo in vanjo posejali semena žita.

Posodice smo skrbno zavili, da se med prenašanjem ne bodo poškodovale, saj bodo doma krasile praznično mizo.

Seveda bomo poskrbeli, da bo zemlja ravno prav vlažna, in ko bo žito doseglo 10 cm višine, ga bomo nežno ostrigli.

Ob opazovanju rasti božičnega žita se bomo veselili nove pomladi, saj se v vsakem semenu skriva življenjska sila, s pomočjo katere bo iz otrple zemlje pognalo novo življenje.

Razredničarka Milena Repnik


DAN BREZ TELEFONA – DAN ZA DRUŽENJE V ŽIVO

November je mesec preprečevanja različnih oblik zasvojenosti. Na povabilo NIJZ smo se pridružili vseslovenski akciji 1 dan brez telefona. Z učenci smo se o uporabi pametnih telefonov in socialnih omrežij pogovorili na razrednih urah. Svetovali smo jim, naj se danes popoldne odpovedo uporabi telefona (predvsem uporabi družbenih omrežij in igranju igric) in da ta čas preživijo s starši ali z vrstniki – v pogovoru ali skupnih aktivnostih ali pa čas porabijo za svoje hobije.

                                                                                                                                      Helena Brezovnik


 

PRVA ČAJANKA

V petek, 15. 11. 2019, je potekala prva čajanka za učence 4., 5. in 6. razreda. Tema je bila Skrb za okolje. Po razgovoru o knjigah smo nadaljevali  z ustvarjalno delavnico, ki jo je vodila knjižničarka Vesna Dobnik iz Knjižnice Radlje. Iz odpadnega materiala smo izdelali ptičje krmilnice.

                                                                                                                                         Jožica Lauko


 

Sreda je bila za četrtošolce prav poseben dan, saj je pouk potekal v gospodinjski učilnici. Ta dan so si učenci po skupinah sami skuhali puding in ga nato z veseljem pojedli. Medtem, ko se je puding hladil pa so naredili veliko poskusov, s katerimi so dokazali, da se snov s segrevanjem spreminja.

                                                                                                                                                                Milena Repnik


 

Delavnice med počitnicami

V času jesenskih počitnic smo na naši šoli organizirali delavnice za učence. Prvi dan delavnic so se učenci skupaj z učiteljicama podali na pohod, in sicer na stari grad Grašin. Pot je bila učencem zanimiva in so zelo uživali. Drugi dan delavnic pa so učenci z učiteljicama ostali na šoli. Sodelovali so pri ustvarjanju na temo »noč čarovnic« in si tako izdelali čudovite pajke. Med ustvarjanjem so se učenci tudi razgibali in tako spoznali različne gibalne igre. Dan se je zaključil v telovadnici in tako smo se polni pozitivne energije podali na zaslužene počitnice.

                                                                                                                                  Zapisala: Janja Kočivnik


 

BRALNI MARATON

V petek, 18. 10. 2019, smo imeli učenci tretje triade bralni maraton. Brali smo knjigo z naslovom Prav tam, kjer boli. Zbrali smo se ob 16. uri. Nekateri učenci pa smo prišli prej, saj smo pripravljali testo za pico in ostalo potrebno za bralni maraton. Odšli smo v knjižnico in počakali, da smo se zbrali vsi učenci, se razdelili v tri skupine in razporedili v knjižnici ter dveh razredih prve triade. Bilo nas je skoraj 40.

Nato smo začeli brati knjigo, ki je bila zelo zanimiva. Po eni uri branja smo imeli odmor. V knjižnici nas je čakalo sadje, pecivo, sok in čaj. Malo smo se pogovarjali, si izmenjali informacije, ko pa smo se okrepčali in seveda, ko je vsega zmanjkalo, smo se odpravili nazaj v razrede.

Nadaljevali smo z branjem knjige, ki je bila res zelo razburljiva in mislim, da ni bilo učenca ali učenke, ki je knjiga ne bi pritegnila. Vmes pa so nekateri učenci odšli v gospodinjsko učilnico, kjer so do konca pripravili pico. Sledil je najdaljši in najbolj pričakovan drugi odmor, saj je bil čas za pico in tega smo se vsi veselili. Pica je bila res odlična in bi se lahko kosala s kar nekaj picerijami. Takoj ko so pico prinesli skozi vrata, smo se vsi zapodili proti njej. Ko smo se do sitega najedli, smo se zopet vrnili v razrede.

Tokrat smo roman prebrali do konca. Zgodba je govorila o deklici Mallory in fantu Sladu, ki sta naših let. Slade se je šele priselil v nov kraj, njegova mama in očim sta oba brezposelna in živijo skromno. Na prvi šolski dan spozna deklico Mallory, ki se mu zdi neverjetno vzvišena in bi jo najraje »brcnil v ta zadnjo«. V začetku mu gre neskončno na živce, saj je lepa, bogata, pametna in zdi se mu, da se s tem postavlja nad druge. Ko pa se bolj spoznata, se zaljubita. Takrat šele spozna, da Mallory zelo trpi in je v resnici nesamozavestna. Starši preveč pritiskajo nanjo, zato jo to privede do samouničevalnega vedenja. Če pa vas zanima konec, pa si pojdite knjigo izposodit in zagotavljam vam, da vam bo zelo všeč.

Ob desetih smo morali oditi domov, čeprav smo bili žalostni, ker smo želeli prespati na šoli, ampak učiteljic v to nismo uspeli prepričati, upam pa, da se nam bo v kratkem tudi ta želja uresničila. Če pa tudi vi radi berete knjige, se nam pridružite na naslednjem maratonu.

                                                                                                                                                                Eva Vitrih, 8. b


 

ZBIRALNA AKCIJA

»NI DEBATE – V SUROVINO DAJTE STARE APARATE!« 

ZBIRALNA NAGRADNA AKCIJA ODPADNE ELEKTRIČNE IN ELEKTRONSKE OPREME IN ODPADNIH BATERIJ


KDAJ:  7. 10. 2019–24. 10. 2019

 KJE: OŠ MUTA – PARKIRIŠČE

 Pomagajte nam, da zberemo čim več opreme in dobimo kot zmagovalna šola nastop znanega
slovenskega estradnika!
Pobrskajte po predalih, kleteh, garažah, v službi …
 KAJ SE ZBIRA:
– VELIKI GOSPODINJSKI APARATI (hladilniki, zamrzovalne omare in skrinje, štedilniki, pomivalni stroji, sušilni stroji, pečice, el. radiatorji, mikrovalovne pečice …)
– MALI GOSPODINJSKI APARATI (sesalniki, el. metle, el. orodje, tiskalniki, računalniki, mikserji, radio aparati, likalniki, cvrtniki …)
– DROBNI APARATI (telefoni, GSM, el. igrače, MP3, brivniki, feni, tipkovnice, miške, polnilci, el. ščetke, USB …)
– TV IN MONITORJI (TV-aparati in računalniški monitorji)
– SIJALKE (žarnice)
– ODPADNE BATERIJE (vseh velikosti)
 Vabimo vse, ki imate doma kakršenkoli kos odpadne električne in elektronske opreme, da se akcije udeležite!
Večje aparate lahko odpeljete od ponedeljka do petka od 7.00 do 18.00, ter soboto od 8.00 do 12.00 na:
– Surovina d.o.o., Pameče 163, Slovenj Gradec
– Surovina d.o.o., Dobja vas 188, Ravne na Koroškem
– Surovina d.o.o., Mariborska cesta 44, Radlje ob Dravi

                                                                                                                                                 Učenci OŠ Muta

Prosimo Vas, da nam v akciji priskočite na pomoč. Odpadno električno in elektronsko opremo, kamor spadajo vse aparature, ki jih lahko priključimo na električno omrežje, in vsa oprema, ki se napaja na baterije, lahko prinesete na parkirišče pred šolo ali jo odpeljete in jo oddate za našo šolo na Surovina d.o.o., Mariborska cesta 44, Radlje ob Dravi, od ponedeljka do petka od 7.00 do 18.00, ter soboto od 8.00 do 12.00. V kolikor pa to ni možno, nas pokličite na telefon tajništva 02 88 79 520, da jo bomo sami prišli poiskat in jo odpeljali. V tem primeru jo pripravite na dvorišču svoje hiše ali stanovanjskega bloka v torek, 22. 10. 2019, do 12. ure.

Zahvaljujemo se vam za pripravljenost in sodelovanje v osveščevalno zbiralni akciji, ki bo vsekakor pripomogla k dvigu pozitivnega odnosa do ravnanja z okoljem in varovanja zdravja ljudi.
»Ni debate – v  Surovino dajte stare aparate!«

Ravnateljica
Anita Ambrož, prof.


NARAVOSLOVNI DAN NA PERNICAH

V ponedeljek, 14. 10. 2019, smo učenci četrtega razreda imeli naravoslovni dan na Pernicah.

Ob 8. uri zjutraj smo se zbrali v šoli. Nato smo šli po malico. V garderobi smo se obuli in oblekli jakne in jopice. Ura je že bila 8.20, ko smo bili na avtobusu. Sedli smo na sedeže in se odpeljali. Med potjo smo se pogovarjali in peli. Ko smo prišli na Pernice, je bila ura 9.00. Pred staro šolo smo sedli  na klopi in pomalicali. Ko smo se najedli, nas je pozdravil gospod Matej Modic, ki je gozdar. Skupaj smo odšli v gozd in spoznavali rastline. Videli smo tudi veveričko.

Ko smo se odpravili do šole na Pernicah, smo se pogovarjali. Pri šoli smo se poslovili od gospoda Modica in se peš odpravili na Muto. Hodili smo dve uri. Videli smo veliko živali.

Na Pernicah smo se od gozdarja Mateja naučili, kako drevesu določimo starost. Posebej sem si zapomnila, da debla dreves niso enaka. Učiteljica nam je držala košarico, da smo vanjo lahko dajali storže, mah, listje… Naučili smo se, da je za gozd bolje, če skupaj z drevesi rastejo tudi zelišča, saj če lubadar poškoduje drevesa, gozd vseeno ni prazen. Tudi gozdarji podirajo drevesa tako, da s tem pomagajo drugim drevesom pri rasti.

Ko smo prišli domov, nas je vse bolelo in bili smo utrujeni.

Ema Hudnik, 4. b

NARAVOSLOVNI DAN NA PERNICAH

 V ponedeljek, 14. 10. 2019, smo četrtošolci šli na Pernice.

Ko smo zjutraj končali z razredno uro, smo šli v jedilnico po malico. Na igrišču smo se dobili ob pol devetih. Tam nas je čakal avtobus, ki nas je odpeljal na Pernice. Ob 9. uri smo prišli na Pernice, kjer smo se najprej pojedli malico. Na Pernicah nas je čakal tudi gospod Matej Modic. Z njim smo odšli v gozd. Izvedel sem zelo veliko o drevesih. Jelko in smreko razlikujemo tako, da ima jelka iglice vodoravno na vsako stran, smreka pa okoli vejice. Izvedel sem tudi, da je za gozd bolje, če so v njem različna drevesa: majhna, srednje velika in velika, listavci in iglavci. Všeč mi je bilo, ko sem pomagal Indiru dobiti vejico bezga. Izvedel sem tudi, da je stara šola na Pernicah stara 50 let.

Potem smo šli peš nazaj na Muto. Med potjo smo nabirali plodove in vejice dreves. Pot je bila dolga in vesela. Videli smo konje, ovce, muce in pse.

Ko smo končno prišli na Gortino, so šli Gortinčani domov, mi pa smo šli čez polje do šole. Tam sem izvedel, da smo hodili dve uri in pol.

Pot s Pernic je bila zabavna, čeprav smo bili zelo utrujeni.

Matic Helbl, 4. b


V GLASBENI ŠOLI MELODIJA

Učenci četrtih razredov smo v mesecu oktobru obiskali Glasbeno šolo Melodija. Želeli smo podrobneje spoznati glasbene inštrumente, saj jih nekaj že sami poznamo.

Po toplem sprejemu z glasbeno točko nam je učiteljica Špela Ramšak razkazala prostore ter nam predstavila glasbila, ki jih poučujejo. Z veseljem so na inštrumente zaigrali tudi naši učenci, ki obiskujejo Glasbeno šolo Melodija. 

Nato nas je popeljala v učilnico teoretičnega pouka, kjer nas je na igriv način naučila novo pesmico. Učenci so bili med uro zelo aktivni, še posebej pa jim je bilo všeč igranje ritmične spremljave na ksilofone.

Glasbeni šoli Melodija se zahvaljujemo za sodelovanje, ki si ga želimo tudi v bodoče.

Učenci in učiteljici 4. a in b razreda OŠ Muta


TEDEN OTROKA: NAŠE PRAVICE


Od 7. 10. do 13. 10. tudi na naši šoli poteka TEDEN OTROKA. V ta namen smo v ponedeljek, 7. 10., pripravili kratko prireditev, kjer so učenci razmišljali o osrednji temi »Naše pravice«. Spregovorili smo o številnih pravicah s poudarkom, da ima čisto vsak otrok na tem svetu pravico, da živi s tistimi, ki najbolje skrbijo zanj. Vsak otrok ima pravico do hrane, pijače in čiste vode, ki mu omogoča zdrav razvoj. Pomembna pravica je tudi, da se otroci brezplačno izobražujejo in imajo pravico, da izražajo svoje misli, želje in ideje.
Ker med osnovne pravice spada tudi pravica do kvalitetnega preživljanja prostega časa, smo tudi tokrat na šoli organizirali popoldanske delavnice za učence.
Samo s spoznavanjem in razumevanjem pravic, ki nam pripadajo, lahko odraščamo v odgovorne osebe, ki bodo znale spoštovati tudi pravice drugih in se borile za uresničevanje pravic vseh!  

                                                                                                                                                      Marijana Senica

Nekaj utrinkov …


 

Stran 1 od 3123